Ned Personeel
cover-image

Zorgt dat er
gewerkt wordt

NED Personeel: expert
in personeelszaken.

blog-image
3 veelgestelde vragen over seizoenswerkers
3 veelgestelde vragen over seizoenswerkers In Nederland werken veel werknemers op basis van een seizoenscontract. Wat zijn de regels als het gaat om oproepwerk en de ketenregeling? En blijven die gelden in de plannen van het demissionaire kabinet? Kun je steeds opnieuw een seizoenscontract afslu... Lees verder
blog-image
Hoe kan ik de reserveringssaldi van mijn werknemers inzien?
Via de knop ‘reserveringsrapportage’ kunt u de reserveringen van de geplaatste werknemers inzien. Dit is altijd de stand van de laatste loonstrook.     
blog-image
Waar kan ik de facturen inzien?
Via de knop ‘facturenoverzicht’ in de portal kunt u alle facturen terugvinden.     
blog-image
Ik moet mijn digitale handtekening zetten. Hoe doe ik dat?
Bij de start van de samenwerking heb je een welkomst e-mail ontvangen met een link naar de portal. Hiermee kun je een persoonlijk account aanmaken. Dit account heb je nodig om alle relevante stukken digitaal te kunnen onderteken. Dit werkt snel en is bovendien goed voor het milieu.   Je kunt je... Lees verder
blog-image
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van de digitale portal, wat nu?
Via de knop ‘wachtwoord vergeten?’ kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.     Je kan ook een mail sturen naar servicedesk@ned-personeel.nl. NED zal dan een nieuwe welkomstmail naar je sturen.
blog-image
Hoe log ik in op de digitale portal e-UUR?
Je kunt via onze website inloggen bij ’NED portal’. Hiervoor ontvang je een link om een wachtwoord aan te maken. Daarnaast kan je ook direct naar de inlogpagina via de link: https://nedpersoneel.flexportal.eu/  
blog-image
Een urenbriefje van een werknemer is fout ingevuld, wat nu?
Indien u ziet dat een urenbriefje fout is ingevuld en is goedgekeurd door de medewerker moet dit gecorrigeerd worden. Geef dit z.s.m. aan bij de servicedesk zodat zij het urenbriefje kunnen openzetten voor correctie. Hierna kunt u het urenbriefje corrigeren en opnieuw aanbieden. 
blog-image
Een medewerker staat nog niet in een urenbriefje, wat nu?
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de medewerker zijn benodigde gegevens nog niet heeft aangeleverd. Hierdoor kunnen wij geen plaatsing maken en is de medewerker dus ook niet zichtbaar in het urenbriefje. Heeft u hierover vragen? Neem dan contact op met de servicedesk! servicedesk... Lees verder

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons privacy statement.