Ned Personeel
cover-image

Veelgestelde vragen werkgevers

Wat voor jou werkt
Werkt voor ons

Heeft u een vraag? Wij beantwoorden hier graag een aantal van uw vragen.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met onze servicedesk via servicedesk@ned-personeel.nl

Klik hier voor de instructie.

Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de medewerker zijn benodigde gegevens nog niet heeft aangeleverd. Hierdoor kunnen wij geen plaatsing maken en is de medewerker dus ook niet zichtbaar in het urenbriefje. Heeft u hierover vragen? Neem dan contact op met de servicedesk! 

Indien u ziet dat een urenbriefje fout is ingevuld en is goedgekeurd door de medewerker moet dit gecorrigeerd worden. Geef dit z.s.m. aan bij de servicedesk zodat zij het urenbriefje kunnen openzetten voor correctie. Hierna kunt u het urenbriefje corrigeren en opnieuw aanbieden. 

Klik hier voor de instructie.

Je kunt via onze website inloggen bij ’NED portal’. Hiervoor ontvang je een link om een wachtwoord aan te maken. Daarnaast kan je ook direct naar de inlogpagina via de link https://nedpersoneel.flexportal.eu/ 


 

 


 

Via de knop ‘wachtwoord vergeten?’ kan je een nieuw wachtwoord aanmaken. Je kan ook een mail sturen naar servicedesk@ned-personeel.nl sturen. NED zal dan een nieuwe welkomstmail naar je sturen.

 

Bij de start van de samenwerking heb je een welkomst e-mail ontvangen met een link naar de portal. Hiermee kun je een persoonlijk account aanmaken. Dit account heb je nodig om alle relevante stukken digitaal te kunnen onderteken. Dit werkt snel en is bovendien goed voor het milieu.

Je kunt je digitale handtekeningen via je telefoon regelen. Let op: als je de app downloadt kun je een persoonlijke pincode instellen. Met deze pincode kun je jouw digitale handtekening niet zetten, dat moet altijd met een 6-cijferige code die je bij ondertekening ontvangt op je mobiel. Is het bij ons bekende mobiele nummer onjuist of ontvang je geen code, neem dan contact op met de servicedesk.

Via de knop ‘facturenoverzicht’ in de portal kunt u alle facturen terugvinden. 

 


 

 


 

Via de knop ‘reserveringsrapportage’ kunt u de reserveringen van de geplaatste werknemers inzien. Dit is altijd de stand van de laatste loonstrook. 



 

Heeft u een andere vraag over de portal, een factuur of iets anders? Neem dan contact op met de servicedesk via 076-596 4668 of via servicedesk@ned-personeel.nl 

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons privacy statement.