Onze Servicedesk: uitgelegd door Ingeborg Elst

16 Jun 2022 door Lotte van Nederkassel

“Het zit in mijn karakter om verbindingen te leggen”

NED heeft per 1 oktober 2021 Ingeborg Elst aangetrokken als manager Servicedesk. “De functie sprak mij zo aan dat ik er mijn baan als teammanager klant & wonen bij een kleine wooncorporatie voor heb opgezegd” vertelt Ingeborg.

Verbindende schakel

Ingeborg: “Het werken voor een commerciële onderneming is anders dan voor een maatschappelijk georiënteerde organisatie. Tijdens deze eerste maanden ervaar ik NED als een leuk en snel bedrijf, waar voor mij voldoende uitdaging ligt. Het zit in mijn karakter om verbindingen te willen leggen. Mijn rol bij de Servicedesk past daarbij, want we vormen met de Servicedesk het scharnierpunt tussen relaties, flexkrachten en collega’s van NED.Verlonen, NED. Personeel en NED.Work People.”

Antwoord op alle vragen via 1 punt

Bij de Servicedesk werken naast Ingeborg, acht mensen, onder wie twee collega’s van de Frontoffice. Ingeborg: “We willen met de Servicedesk het kenniscentrum zijn voor onze externe én interne klanten. We proberen op alle vragen van relaties, flexkrachten of collega’s een antwoord te geven óf te vinden. Door alle vragen op één punt te laten binnenkomen, waarborgen we dat vragen daadwerkelijk worden opgelost binnen de afgesproken tijd.”

Een belangrijke stap die Ingeborg met haar team de afgelopen maanden zette, is het toevoegen van WhatsApp als communicatiemiddel in het contact met voornamelijk de flexkrachten. “We hebben een apart nummer voor de vragen in het Pools en een nummer voor vragen in het Roemeens. We hebben uiteraard ook een apart nummer voor vragen in het Nederlands en Engels. Mensen krijgen direct antwoord in de taal van hun voorkeur.”

Portal e-UUR in vier talen

De NED-Portal E-uur is een ander belangrijk instrument dat NED inzet in de communicatie met relaties en flexkrachten. Relaties die met NED samenwerken, vinden in de portal alle samenwerkingsafspraken terug. Ook voeren ze wekelijks in de portal de gewerkte uren van de flexkrachten in. Ingeborg: “Laat ik maar van de gelegenheid gebruikmaken om te benadrukken om dat uiterlijk op dinsdag voor 12.00 uur ’s middags te doen. Zo kunnen wij de flexkrachten correct en tijdig uitbetalen.”

De flexkracht schrijft zichzelf digitaal in (onboarding) en tekent zijn documenten digitaal. Ook kan hij bepaalde zaken goedkeuren en/of inzien, zoals de gewerkte uren en vakantie-uren. Bovendien is het mogelijk om via e-UUR alle documenten in te zien. Ingeborg: “Als iemand de digitale onboarding of de digitale ondertekening moeilijk vindt, dan helpen we daarbij, bijvoorbeeld op ons spreekuur. De ervaring leert dat mensen snel overweg kunnen met de portal omdat zaken als het contract, het huishoudelijk regelement en de algemene voorwaarden in de taal van iemands voorkeur zijn: Nederlands, Engels, Pools of Roemeens.”

Paspoort Ingeborg Elst

Ingeborg Elst is in 1979 geboren in Breda. Sinds 2014 woont ze in Achtmaal, naar volle tevredenheid, samen met haar vriend, zoon Mees (11) en dochter Soof (6). Naast haar fulltime baan bij NED, brengt Ingeborg graag tijd door met haar gezin en met haar vriendinnen. Haar grote passie is interieurstyling.

Contact met de Servicedesk

Bellen

Bel 076 – 596 4668 en kies optie 2 servicedesk.

 

Zelf het antwoord vinden?

Bekijk de FAQ voor werknemers en werkgevers op de website van NED: https://nedworkpeople.nl/veelgestelde-vragen-faq.

Deze FAQ is ook beschikbaar via onze de Poolse en Roemeense websites van NED.

 

Appen

+31 6 82 45 40 89

 

Face tot face contact

Bezoek het spreekuur op maandag en donderdag van 15.00 tot 17.00 uur op Hofdreef 4. Wél vooraf inschrijven.