Hoera, de Servicedesk is live!

Nieuws – 8 juli 2021

De servicedesk van NED Personeel live. Eén centraal punt voor alle vragen van inleners en flexkrachten. De Servicedesk is daarmee de snelste weg naar het antwoord op uw vraag.  

Vraag het maar

Een vraag over de portal, een contract, een factuur of over het salaris? Vraag het aan de Servicedesk van NED Personeel. Is uw vraag eenvoudig te beantwoorden? Dan krijgt u direct antwoord. Het kan ook zijn dat het antwoord op uw vraag complexer is. In dat geval bekijkt de servicemedewerker wie binnen NED het beste uw vraag kan beantwoorden. U hoeft dus niet, zoals voorheen, zelf op zoek in onze organisatie! De Servicedesk is de snelste weg naar het antwoord op uw vraag.

Digitaal delen van informatie via portal

De medewerkers van de Servicedesk zorgen voor diverse backoffice processen zoals de registratie van flexkrachten en opdrachtgevers in de NED-portal. NED Personeel is namelijk enige tijd terug gestart met deze portal E-uur van Akyla. Een volgende stap in het verder automatiseren van onze backoffice-processen. Via de NED-portal bieden we documenten aan inleners en flexkrachten aan voor digitale ondertekening. Nadat de documenten zijn ondertekend, komen ze in het dossier van de inlener of flexwerker. Daar zijn de documenten altijd makkelijk terug te vinden. Ook is het mogelijk om via de portal uren te registreren en te accorderen. Het proces van invoeren en goedkeuren van uren is volledig conform NEN 4400-1.

Servicedesk ter ondersteuning

Omdat het werken met de NED-portal mogelijk wennen is voor inleners en flexkrachten, is NED Personeel gestart met de Servicedesk. Aan onze Servicedesk zijn naast Nederlands sprekende medewerkers, enkele Roemeense en Poolse collega’s verbonden. Dat vereenvoudigt de communicatie met een deel van onze flexkrachten. Corné Roks, directeur bedrijfsvoering bij NED Personeel: “We zijn ervan overtuigd dat in combinatie met onze Servicedesk iedereen het gemak van deze portal gaat ervaren.”

Veel gestelde vragen met bijbehorende antwoorden

Doordat alle vragen voortaan op één centraal punt binnenkomen, ontstaat bij de Servicedesk een overzicht van veel gestelde vragen door zowel inleners als flexkrachten. Wij verzamelen deze veel gestelde vragen en maken daarvan een overzicht dat we kunnen gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Als we merken dat bepaalde thema’s meer uitleg nodig hebben, is dat aanleiding voor een informatief artikel in onze nieuwsbrief of een (online) informatiemiddag of – avond.

Bereikbaarheid Servicedesk

De Servicedesk is elke werkdag bereikbaar van 8.30 uur tot 17.30 uur via nummer 076-5964668 of via mail servicedesk@ned-personeel.nl.

Begin juli maken we voor de telefonische bereikbaarheid van de servicedesk gebruik van een keuze menu. Servicedesk is dan via keuze 2 bereikbaar. Geen wachttijd via de receptie dus.